Сьогодні 25-05-2018
Соборна районна у місті Дніпрі рада Офіційний портал
Фото Управління соціального захисту населення Соборної райради м. Дніпра.
Фото Управління соціального захисту населення Соборної райради м. Дніпра.
Фото Управління соціального захисту населення Соборної райради м. Дніпра.
 

24.01.2018 у приміщенні виконкому Соборної районної у місті Дніпрі ради відбулася спільна нарада районного управління соціального захисту населення, відділу обліку проживання фізичних осіб Департаменту адміністративних та дозвільних процедур Дніпровської міської ради та голів квартальних і територіальних комітетів Соборного району під головуванням заступника голови Соборної районної у місті ради Гаркуші Володимира Анатолійовича, який акцентував увагу присутніх на задачах з реалізації рішення виконкому міської ради від 23.01.2018 "Про затвердження Порядку видачі довідок про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб".

Начальник відділу обліку проживання фізичних осіб Департаменту адміністративних та дозвільних процедур Дніпровської міської ради Лозко Людмила Юріївна зауважила, що Департамент адміністративних та дозвільних процедур Дніпровської міської ради визначено уповноваженим органом з видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (далі – Довідка) та звернула увагу присутніх на втрату чинності рішень виконкому міської ради:
- від 24.11.2016 № 546 «Про затвердження Порядку видачі довідок про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб»;
- від 20.06.2017 № 474 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 24.11.2016 № 546 «Про затвердження Порядку видачі довідок про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб».

Лозко Л.Ю. детально зупинилася на затвердженому рішенням виконкому міської ради від 23.01.2018 Порядку видачі довідок про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб та питаннях, які виникають під час внесення інформації до Електронної картотеки обліку зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

Начальник управління соціального захисту населення Соборної районної у місті ради Кожемякіна Олена Миколаївна акцентувала увагу голів органів самоорганізації населення на тому, що зазначеним Порядком по Соборному району подовжено до 01.06.2018 термін передачі картотек та інших архівних документів житлово- експлуатаційними організаціями, іншими підприємствами, установами та організаціями, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради. У зв’язку з чим управління соціального захисту населення до зазначеного терміну буде робити запити на отримання довідок про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб саме до голів квартальних/територіальних комітетів району для подальшого призначення допомог, пільг та субсидій мешканцям району.

Під час наради відбулося активне обговорення її учасниками проблемних питань, які виникають під час співпраці та узгоджені дії, спрямовані на своєчасність надання відповідних довідок для проведення передбачених чинним законодавством нарахувань мешканцям району - отримувачам державних соціальних гарантій.

 
·