Друк

Головне завдання - якість та комфорт в наданні послуг платникам податків

 

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що в  Центрі обслуговування платників суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

            Найчастіше мешканці Соборного району м.Дніпра звертаються до Центру обслуговування з метою видачі їм облікової картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.Незмінно популярними залишаються послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та надання витягу з реєстру платників єдиного податку .

Протягом 2017 року платникам податків надано 23760 адміністративних послуг, що на 5124 послуги більше, ніж за відповідний період 2016 року.

Найбільш затребувані послуги:

           Слід зазначити, що одним із нових сервісів є надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо отриманих доходів засобами телекомунікаційного зв’язку у безкоштовному програмному забезпеченні «Єдине вікно подання електронної звітності» (http://sfs.gov.ua) та Електронному кабінеті платника податків (http://cabinet.sfs.gov.ua).

           В.о. начальника ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області підкреслила, що електронні сервіси Державної фіскальної служби покликані зробити обслуговування платників податків якісним, простим та доступним, та закликала до активного використання електронних сервісів у своїй діяльності. Також нагадала, що адміністративні послуги та консультації з питань оподаткування можна отримати  на особистому прийомі в Центрі обслуговування платників за адресою вул. Високовольтна, 24,  або за телефоном 776-80-83.

http://www.fin.org.ua/news/1278009

Уряд затвердив методику оцінки фіскальних ризиків у держсекторі економіки

 

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків, пов’язаних з діяльністю суб’єктів господарювання державного сектору економіки

. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

Постанова від 11 січня 2018 р. № 7 «Про затвердження Методики оцінювання фіскальних ризиків, пов’язаних з діяльністю суб’єктів господарювання державного сектору економіки»

Постановою передбачається, зокрема, визначити:

- перелік фіскальних ризиків, пов’язаних з діяльністю суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а також джерела інформації для аналізу таких ризиків;

- методологічні засади проведення оцінки фіскальних ризиків.

Це дасть змогу не лише здійснити оцінку зазначених ризиків, а й підготувати заходи із мінімізації їх впливу на показники Державного бюджету України.

Слід зазначити, що прийняття рішення зумовлене тим, що суб’єкти господарювання державного сектору економіки є потенційним джерелом значних фіскальних ризиків через можливі прямі втрати державного бюджету внаслідок зменшення сплати платежів на користь держави, збільшення надання їм державної підтримки, наявність великих обсягів гарантованих державою кредитів та інших зобов’язань, виконання яких може бути покладене на державний бюджет.

http://www.fin.org.ua/news/1278010

 

До уваги перевізників, експедиторів, митних брокерів, декларантів, суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та інших зацікавлених осіб!

 

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників , що у Міністерстві юстиції України 12 грудня 2017 року за № 1496/31364 зареєстровано наказ Міністерства фінансів Украйни від 20.11.2017 № 953 «Про затвердження Порядку реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 року та Інструкції про заповнення книжки МДП.»

Зазначеним наказом визначено такими, що втратили чинність, накази Державної митної служби України:

від 21 листопада 2001 року N 755 "Про затвердження Порядку реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2001 року за N 1036/6227;

від 05 березня 2004 року N 172 "Про внесення змін та доповнень до Порядку реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24 березня 2004 року за N 361/8960;

від 26 липня 2004 року N 546 "Про внесення змін до деяких наказів Держмитслужби України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05 серпня 2004 року за N 978/9577;

від 05 січня 2005 року N 3 "Про внесення змін та доповнень до наказу Держмитслужби України від 21.11.2001 N 755", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 березня 2005 року за N 304/10584;

від 01 серпня 2006 року N 657 "Про внесення змін до деяких наказів Держмитслужби України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2006 року за N 1127/13001;

від 19 жовтня 2010 року N 1243 "Про внесення змін до деяких наказів Державної митної служби України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 листопада 2010 року за N 1033/18328.

Просимо перевізників, експедиторів, митних брокерів, декларантів, суб’єктів, що здійснюють операції з товарами та інших зацікавлених осіб врахувати зміни до Порядку реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 року та Інструкції про заповнення книжки МДП при провадженні зовнішньоекономічної та господарської діяльності», та звернути увагу на вказану інформацію з урахуванням зміни у чинному законодавстві.

З повною версією наказу від 20.11.2017 № 953 можна  ознайомитись за посиланням   http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1497-17

http://www.fin.org.ua/news/1278011

Новації законодавства: плата за землю з 1 січня 2018 року

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» від 07.12.2017 № 2245-VIII, внесені наступні зміни по платі за землю:

- річна сума орендної плати за землі державної та комунальної власності не може бути меншою за розмір земельного податку:

- при визначені бази оподаткування земельним податком коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки за 2018 рік застосовується із значенням 1;

- встановлена фіксована ставка земельного податку для земель залізниць в межах смуг відведення та гірничодобувних підприємств для видобування корисних копалин та розробки родовищ корисних копалин у розмірі 25% податку;

- звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для інвалідів І та ІІ груп, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм;

- звільнено від відповідальності фізичних осіб за несвоєчасну сплату земельного податку, якщо податковий орган у визначений Податковим кодексом строк не направив фізичній особі повідомлення-рішення на сплату;

- до 1 лютого 2018 року центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, направляє в електронній формі інформацію про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, яка проведена станом на зазначену дату, до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику;

- не пізніше 15 липня поточного року ДФС зобов’язана оприлюднювати на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про нормативну грошову оцінки земель, яку проведено.

http://www.fin.org.ua/news/1278012

Оподаткування нерухомості, придбаної та проданої в межах одного місяця

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до ст.266 Податкового кодексу України база оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

Статтею 655 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначено, що за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов’язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов’язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.

Договір купівлі-продажу, зокрема житлового будинку (квартири) або іншого нерухомого майна укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню, крім договорів купівлі-продажу майна, що перебуває в податковій заставі (ст.657 ЦКУ).

Отже, якщо фізична особа придбала та продала об’єкт нерухомості в межах одного місяця, то за наявності документального підтвердження, що засвідчує перехід прав власності від продавця до покупця (договір купівлі-продажу тощо), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за такий об’єкт контролюючими органами не нараховується.

Зазначене роз’яснення розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 106.07).

http://www.fin.org.ua/news/1278013

Уряд схвалив зміни до Податкового кодексу щодо Тимчасового реєстру заяв з повернення ПДВ

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Кабінет Міністрів України схвалив зміни до Податкового кодексу України, які врегульовують порядок відшкодування сум податку на додану вартість за заявами, поданими до 1 лютого 2016 року, та по яким суми ПДВ станом на 1 січня 2017 року не були відшкодовані.

Весь обсяг невідшкодованого ПДВ буде вноситися з урахуванням узгодження до Тимчасового реєстру, формуватися та повертатися платникам у хронологічному порядку надходження заяв.

Основними умовами є відшкодування платникам сум з податку на додану вартість, щодо яких станом на 1 лютого 2017 року не закінчені процедури адміністративного або судового оскарження. При цьому враховується відображення узгодженої суми в Тимчасовому реєстрі на наступний день після отримання рішення за результатами закінчення процедури оскарження або рішення суду, що набрало законної сили.

http://www.fin.org.ua/news/1278014

Новий строк подання річної декларації з податку на прибуток

 

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що для платників податку на прибуток підприємств, які подають декларацію наростаючим підсумком раз на рік, установлено новий строк її подання.

Так, відповідно до п.п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, ця декларація подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Відповідні зміни передбачені Законом України від 07 грудня 2017 року №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», що набрав чинності 1 січня 2018 року.

Тобто, для декларації з податку на прибуток підприємств, яка складається за звітний рік, визначено єдиний строк її подання – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року, незалежно від того,  за який базовий звітний період складається декларація – квартал або рік.

Для всіх платників граничний строк подання декларації з податку на прибуток підприємств  - 1 березня 2018 року.

http://www.fin.org.ua/news/1278015

Щодо можливості отримання громадянином України або іноземцем інформації про джерела/суми отриманих доходів

ДПІ у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників , що для отримання відомостей про джерела/суми отриманих доходів громадянин України, іноземець або особа без громадянства звертається особисто або через представника до органу фіскальної служби за місцем проживання або до будь-якого органу фіскальної служби у разі, якщо така особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подає документ, що посвідчує особу, та заяву за формою № 10ДР.

Представник додає до заяви за формою № 10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя. 

Іноземці та особи без громадянства звертаються до територіальних органів ДФС в областях та місті Києві, пред’являючи при цьому документ, що посвідчує особу, та засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).

Слід відмітити, що заява щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків фізичною особою також може бути подана до органу фіскальної служби засобами електронного зв’язку в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів. 

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx.

http://www.fin.org.ua/news/1278016