Сьогодні 18-10-2019
Соборна районна у місті Дніпрі рада Офіційний портал

Податкова відпустка

Соборне управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з п.295.5 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Нормою п.п. 298.3.2 ст. 298 Кодексу передбачено, що інформація про період щорічної відпустки і терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі.

З метою уникнення порушення термінів сплати авансових платежів доцільно подавати до фіскального органу заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки.

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) за себе платник єдиного податку (якщо він - не пенсіонер або не інвалід) сплачує за всі місяці, у яких він застосовував спрощену систему оподаткування, у тому числі і за місяць відпочинку. На період щорічної відпустки підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, не звільняються від сплати ЄВ, а також податків (крім єдиного) і зборів, платниками яких вони є.

 

Додаткова фінансова підтримка для фермерських господарств

Соборне управлінні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 1 січня 2020 року набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 року № 565 (далі – постанова №565), якою затверджено Порядок надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки через механізм доплати на користь застрахованих осіб – членів/голови сімейного фермерського господарства платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Право на отримання доплати отримають лише члени/голова сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи, яке зареєстроване платником єдиного податку четвертої групи.

Такого права на отримання доплати не матимуть члени/голова сімейного фермерського господарства, які підлягають страхуванню на інших підставах або звільняються від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) та не беруть добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Для отримання такої доплати необхідно наступне. Не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку місяця голова сімейного фермерського господарства має подати до територіального органу ДФС за місцем свого обліку як платника внеску, відповідні заяви від себе та усіх членів сімейного фермерського господарства за встановленою формою. До заяв голова фермерського господарства додає копію договору (декларації) про утворення сімейного фермерського господарства. При цьому, фермерам варто врахувати, що право на отримання доплати виникає у них з 1 числа місяця, наступного за місяцем подання заяви.

По завершенню календарного року, за його підсумками, члени/голова сімейного фермерського господарства сплачують внесок із суми доходу (прибутку), отриманого від провадження їх діяльності, у строки, передбачені Законом, який зменшується на суму доплати, виплаченої за рахунок бюджетних коштів.

 

Порядок заповнення нових форм документів

Соборне управлінні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 23.07.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2019 № 262 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового» (далі – Наказ № 262).

Наказом № 262 затверджено Порядок заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, а також нові форми документів, зокрема:

· заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів;

· акцизну накладну форми «П»;

· акцизну накладну форми «С»;

· розрахунок коригування акцизної накладної форми «П»;

· розрахунок коригування акцизної накладної форми «С»;

· форму заявки на поповнення (коригування) залишку пального;

· форму заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового.

 

Заява на повернення помилково та/або надміру сплачених коштів по платежах через ІТС «Електронний кабінет»

Соборне управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 26.04.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2019 р. №60 "Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені" (далі – Порядок).

Новація Порядку полягає у запровадженні єдиної автоматизованої системи створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем. Документ покликаний внести новації у документообіг взагалі й відмовитись від паперових документів.

Порядок застосовується щодо повернення платежів, що належать:

- державному бюджету, з першого числа четвертого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.08.2019 р.;

- місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.11.2019 р.

Починаючи з 01 серпня 2019 року, платники податків мають змогу подати заяву на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань по платежах, належних державному бюджету в електронному вигляді через ІТС «Електронний кабінет». Подати заяву можна через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету виконується з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Платник податків має право надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у довільній формі через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Відбувся профілактичний захід щодо дотримання

норм Закону України «Про запобігання корупції» 

Одним із пріоритетних напрямків діяльності ДФС України є проведення роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції серед працівників державної служби.

Так, у ГУ ДФС, за участі працівників відділу з питань запобігання та виявлення корупції, в рамках дотримання вимог Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон «Про запобігання корупції») відбулася зустріч з залученням окремої категорії посадових осіб податкової служби зі стажем роботи менш одного року.

Під час заходу розглядались правила етичної поведінки державних службовців в органах Державної фіскальної служби, затверджені наказом ДФС України від 03.04.2019 №257; Закон «Про запобігання корупції» (електронна система декларування та конфлікт інтересів, як механізм запобігання корупції); судова практика Національного агентства запобігання корупції.

В ході заходу, після проведення роз’яснювальної роботи та розгляду вищенаведених питань працівники ГУ ДФС пройшли тестування.

 

Cервіс «Пульс» ДФС України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання цілодобово 

Сервіс «Пульс» ДФС України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Інформація приймається цілодобово.

При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання),

контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДФС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до інформаційно-довідкового департаменту ДФС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.